Monday, July 21, 2014


I got the pics...and I can't believe how big Kyle is getting.  He is gonna be able to take me easy when I get home!!
So we had the baptism this week and it was super sweet.  One of the coolest that I have had here in the mission. I will send you pics.  We could have another this week but the lady has to tell her boyfriend to leave so she can live the law of chastity. But its awesome here.  Working hard and just trying to find more people to teach.  Me and my comp are having fun too and we get along good.  I think I'm gonna be leaving next transfer. I have no idea where I am gonna go but whatever.  What else is going on in K-Town??
Cool story with this week's baptism.  I forgot to tell you that a day before M.'s interview she wasnt going to get baptized cuz she didnt feel ready and stuff.  So me and my comp were freakin out and praying like crazy and the next day we went with to see her and she was super calm and she was like I have thought hard about the babtism and I'm gonna go trhough with it. It was awesome because prayers do get answered when you ask with faith.  And I know that you guys pray a ton for the people I teach and it helps a ton.
Hey, in your next package send me some shampoo.  You sent me just conditioner.  If  you could do that that would be awesome!  Some candy, ties and yeah thats all... I love letters too, I think that's the best part.
Love you all sooo much thanks for all the prayrers and stuff and keep praying for S., J., J., and L.  Put them in your prayers.  I got to go Mom, I love you tons and thanks for everything...peace!
Love you tons!

SYD:  Hi  Josh,  Syd  here.     Did   you   know   Troy  is  back?  I  wish  you  and   John   are  back.  Can  you  take  me  to  another   Big  Time  Rush  concert?

JOSH:  Tell Syd that I love her tons and that she needs to keep praying for me and my investigators so I can  baptize them. 

SYD:  Will  you  Josh   please   take  me  to  another   Big  Time  Rush   concert  with   John?

JOSH:  Hahahahahaha....yeah sure Syd,  if Mom buys tickets!

M.'s baptism with me and Elder R.


Monday, July 14, 2014

July 14th - We have baptisms this week...BELEEEEDAT!!

Ya... holy crap tons of stuff went down this week.  I am glad to hear that everything is good.  Moody looks sick as ever and I am glad you got to go to the razor crusade.   I am bummed I didn't get to go. I am glad Kyle is working and rollin in the dough and I'm even more pumped that you got to see all the old cats again and they were all chillin in the Gee house again...Hahaha!!  Are Taylor and Leslie married yet?  That is so sick that Kyle is shooting the tube...I'm jealous!
So the good news is that we are gonna have a baptism this week beleeeedat !!  But it was a close one, M. is just going thru the classic temptation phase before her baptism.  She almost went home during church for some reason but me and my comp prayed super hard and talked her into staying.   At the end she told us that she was glad she stayed.  It was weird but she was like super sad for some reason so we just busted out tons of scrips and talked her into staying...100 percent the spirit!! 
Also last week was sooo sick we found tons of new people and have 5 baptism dates and stuff and we could have 7 by the end of this week. I am super stoked about it. We have been working super hard and I have learned so much these last transfers.  My comp is awesome sometimes I get bugged but he is super awesome we work super good together.
Good story...we were super lucky when we were trying to contact another investigator that has been listening to us and stuff.  This little girl came up to us and asked where the church was.  We ended up talking to her and her mom and the mom is a member but the daughters are 11 and 9 years old so they are our baptisms yeah buddy!! I'm stoked about that!
Everything is awesome. We are receiving tons of blessing from the Lord and I am loving the mission big time right now!
Well,  I got to go Mom.  I  love you tons and I hope that you just know that all is good and keep M. and the others in your prayers so they can continue progressing.

Love you tons bye!!!!

Sunday, July 6, 2014


Hey Mom!   I loved seeing those pics.   Holy crap,  that's soo crazy that Moody is home now.   He emailed me and stuff and said he thought Kyle was me.   He said that he looks just like me in high school.  That's soo sick that they (Razor Crusaders) were in the parade.   Once again I don't get the chance to make the crusade, that sucks but whatever.
This week was pretty cool, but then again it kinda sucked.   We had a baptism planned this week but the lady didn't show up at church.  That's like the most frustrating thing of all time for sure.   We are gonna talk to her today and everything so we can get it all settled out. 
We had interchanges with the zone leaders and I went with Elder T., from Arizona.  He's a baller like one of the only kids I would actually hangout with if I wasn't on the mission.   We stayed up just telling stories all night of stuff we did in high school and I haven't laughed hard like that in a long time... Hahaha!   We probably should have gone to bed on time but it was pretty funny just laughing about American stuff again. But that's honestly all that happened I thought that we were gonna have a baptism this week but no, not till next week.  I'm sure she will still get baptized this week.
I loved the ties,  thanks so much,  I can't do anything for the newsletter sorry mom, but next week I can for sure.  Thanks for the pic of Dusty, he is a boss...hahaha!

Mom, I love you tons for real... thanks for everything!  I got to gooooo. love you adios

I love you soo much....adios!!